思覺社工檔案(作者:版男根)

思覺社工檔案(作者:版男根)
錄自思覺社工檔案


(為保障私隱權, 這裡的姓名是作者虛構)


2002年十月, 一位青少年亞權, 他因失學失戀而自暴自棄, 興起自
殺念頭. 在長洲打算炭燒自殺, 幸虧被人及早發現救回. 在政府社
工無力協助下, 他的檔案被轉介至由思覺基金資助的思覺社會服
務中心, 並且由我處理.
作為思覺教義的傳播者, 我自覺有義務把他導入正途, 令他感受思
覺教義的偉大和好處, 從而消除他輕生的念頭.
一晚, 我相約亞權到中心的會客室商談. 那裡我準備了思覺老師的
全部著作, 片段和音樂影片, 準備隨時應用.


以下是商談部份內容:


我: 點解咁傻要自殺?


權: 我書又讀得唔好被人趕出校, 又溝唔倒女, 屋企老豆老母又淨識
鬧鬧鬧, 我覺得做人好冇意思, 所以想死.


我: 乜你唔知人生除左讀書, 溝女, 仲有樣野好重要咩? 而且你得到仲
會一生受用.


權: 乜野咁巴閉?


我隨即把思覺老師著作的打印本遞給亞權, 又把老師的片段透過投射
銀幕播放給他看. 亞權細心閱讀老師的著作和片段後, 我感覺到之前
全不存在的一種自信在他眼裡閃動.


我: 依家你心裡面感覺點?


權: 好開心, 好舒暢, 從來未試過咁自信, 覺得自己好有希望, 唔應該以前
咁頹廢.


我: 咁你依家第一件事想做咩?


權: 我想即刻返屋企上網. 以前自己on99, 好自卑, 覺得生活無聊無所事
事, 依家我終於搵到人生目標. 從未試過咁充實.


我: 你上網想做乜?


權: 我會集中火力屌呢條友, 日屌夜屌, 不停咁屌. 一時用呢個名屌, 一時
又用另外一個名屌, 總之就係要勁屌.


我: 你咁做目的係乜?


權: 我相信透過屌佢, 我可以掩飾自己o既自卑同不幸. 我自己碌野又短又
溝唔到女, 成日只係識得打飛機同上網睇咸野. 雖然現實我係七碌兼on9碌
野仲短過佢, 但係網上我可以巴差閉咁笑佢短同on9, 我就會覺得自己好撚
威同埋自信番曬黎.


我: 咁你仲想唔想自殺?


權: 只要思覺老師精神不滅, 我唔會再諗自殺呢樣野. 可以講, 思覺老師救
o左我.


聽到亞權這個回答之後, 我感覺到今次的勸導非常成功. 再次成功運用思
覺精神拯救了一個在邊緣徘徊的青少年. 也再次認識到思覺老師的偉大
同過人之處. 思覺老師甘願像耶穌般受盡同時代的人唾罵, 目的就是為了
贖世人的罪. 思覺老師的精神在將來一定會成為歷史的典範. 我更相信只
要老師的追隨者孜孜不倦地傳播思覺精神, 終會有一天思覺精神必會降臨
大地每一寸土地.


"神愛世人, 祂將祂的第二個仔, 即係耶穌細佬賜給他們. 唯有信思覺者, 神
才會賜他一條纖瘦激女." (啟示錄 3:16)


"啜纖瘦激女個甜西, 這是一件極正的事!!" (思語錄 3:11)


"所有金毛是魔鬼的化身, 它們誘騙思覺的纖瘦激女, 思覺追隨者要以
思覺的名義將它們綑縛." (馬 7:3)

0 Response to "思覺社工檔案(作者:版男根)"

張貼留言