第四回——大撚

第四回  激情重拾



思覺仔一進入「回帶閣」,見著回帶西,第一句就問:「係咪有極品?拿拿林整件我
『也』啦!」

「思覺老師,唔好咁心急住……」回帶西微笑道:「你都未講暗語……,你識唔識讀我個
名呀!」

「屌,你咪叫極速狗餅回帶西囉!」思覺仔急道:「快啦快啦!」

「得喇得喇……」回帶西斯斯然進入廚房:「食屎都要咁心急,睇怕全世界得你一
個……」

回帶西照例做了三十分鐘,就將一堆新鮮狗屎整理好,一大碟放在思覺仔面前。這回的
新鮮狗屎比先前的更臭更大篤,相信就算不是鮮狗屎的食家(如菜潺、兔兔),也知道
這是屎中之寶,好撚補!

思覺仔一看見這篤屎,口水都流出來了:「嘩!這是一篤極正的屎!」二話不說,便大
口大口吃下去了。

回想當初,思覺仔在回帶閣吃下生平第一篤新鮮狗屎之時,即時有種想嘔的感情,沒想
到若干回後的現在,他已成為新鮮狗屎的專家。

回帶西在旁道:「思覺老師,你好撚快就會見到成果架喇,嘿嘿嘿!……你識唔識讀我個
名呀?嘿嘿嘿!」

果然……

兩天後,思覺仔早起如廁,脫褲之際,赫見自己的賓周……足足大了三倍有多!

「咦?我唔撚係眼花下話?」思覺仔用手搓搓自己的賓周,果然……真是大多了!足足
有十吋,跟杜立福那條一樣咁大!

思覺仔知道自己的賓周變大碌了,感動得流下淚來,心裡想著:「嗚──!多謝你呀回
帶西,全靠你,我先至可以……」

之後他為了測試性能力,拿了本鄭希怡的寫真集打炮,射程足足有五百米咁遠,射到對
面樓的窗口去了!

有天,思覺仔如常到信和中心選購四仔(其實是只選不購,唯恐金毛們不打鳩他),突
然電話響起,他接聽之。

一聽,原來是黐線的聲音:「喂,思思,我……頭先打跆拳道個陣仆街,斷撚左隻腳,
好撚痛呀……,我而家入左醫院,你快的黎睇下我啦!」

思覺仔就起程前往醫院去,期間他順道在廟街和眾坊街交界那間糖水舖買了碗屎坑雞子
糖水給黐線吃。

當思覺仔到達病房門口,探頭進去看時,只見黐線的右腳裹了石膏給吊起來,一副楚楚
可憐的樣子。

思覺仔就踏進病房,把身體依偎在門框上,含情脈脈地看著黐線,溫柔著聲線道:
「……乜你有事先至諗起老公仔我架咩?」

黐線沒什麼回應,只是定眼看著思覺仔。思覺仔裝出一副淫蕩的表情:「黐黐,I love
you! I love you! 啜啜啜啜!我好想……我好想屌你屎忽呀!啜啜啜!」

黐線並未給思覺仔挑起性慾,只是道:「思思,我好口乾呀,我想飲水呀。」

思覺仔就走到黐線床前,爬上床,脫下褲子,賓周就展露在黐線的眼前。

黐線一看見思覺仔的賓周,嚇個正著:「咦?做乜事你碌撚粗左咁多?仲粗過……」


(原文已刪)


之後,他倆足足屌了三十分鐘,思覺仔才射精,黐線的高潮也來了,二人同時達到性快
感的頂端,好不快活。

幹罷,二人同躺在病床上,黐線挨在思覺仔的肩上,輕輕撫著思覺仔漸軟下來的賓周,
溫柔道:「衰鬼,你幾時變到咁撚勁架?食錯藥呀你?食左精神科藥物呀你?食左繽紛
樂呀你?」

思覺仔道:「你咪理啦,總之我就有計屌得你咁爽!咪以為我花名叫做壞周思覺就真係壞
周先得架……」

就在之後一段日子,思覺仔因大周重拾,加上得回黐線的芳心,終日也飄飄然得像在賣
衛生巾廣告似的。

可是,世事並無完美的……,有天,思覺仔經過他舊日的打躉處──撚屌茶寮。

當思覺仔路經撚屌茶寮之際,回想起昨日的歡愉:「唉,諗返個陣時,日日同風中勁草
佢地談笑風生,真係開心……,最衰之後畀個尼化搞撚到我雞毛鴨血,如果唔係……,
不過都好,如果唔係咁,我邊會遇到黐黐丫!」他一想到黐線,不禁展露出甜絲絲的笑
顏。

突然,思覺仔聽到有人喚他:「喂!思覺老師!」一瞧,原來是大飲茶在叫他。

大飲茶走到思覺仔身邊,拍拍他的肩膊,笑道:「喂思覺老師,好耐唔見你喎!點呀,
你同……阿黐線好唔好呀?」

「好!梗係好啦!簡直就係一件極正的事啦!」思覺仔道。

「一場黎到,入黎飲啖茶食個包啦!阿風兄、版兄同K爺都係度呀!」大飲茶就把思覺
仔拉進店內。

在廚房裡,坐在思覺仔面前的,正是大飲茶、風中勁草、版男根和KK。因久無見面,
而且當初是被他們趕出茶寮的,因此思覺仔心裡有點不自在。

版男根笑道:「呵呵思覺老師,諗返你同黐線結婚擺酒個晚,我同班兄弟係咁執你同黐
線食雞子,真係不亦樂乎!」

「係呀係呀!」KK道:「我仲提議過執你地食鮮狗屎添,不過好彩你得風兄解圍,你
地先唔駛食屎咋!」

風中勁草道:「你舖話法丫K爺!思覺仔話曬都畀左咁撚多歡樂我地喎,無謂為難人地
啦,大飲茶可?」

大飲茶又道:「思覺老師,你就唔岩啦,一結左婚就唔出短片,係咁渴住個市,我地好
撚悶架嘛!幾時出返部短片呀?唔出短片,出下神音都好丫!」

思覺仔道:「咁短片唔係得我一個可以出架嘛!當年阿K爺都出左套十秒出精短片啦
!」

KK聞之,怒道:「係廿秒!廿秒呀!」

版男根想起,又道:「係喎,K爺碌撚係出曬名茶寮最撚勁既,詩都有寫啦,『誓插聞
西不顧身,七吋巨撚震凡塵,可笑茶寮坐上撚,竟是臭西夢裡人。』,連個條臭西女皇
狂喜都對K爺為之心動!」

風中勁草道:「咁思覺仔你條野係咪仲係咁雞呀?仲有冇滴精呀?同埋唔好唔記得,你
仲爭我一套JJ片呀!」

思覺仔一聽見風中勁草這提聞,得意洋洋了,立即想展示自己的大周。他脫下褲子,就
讓大家看看他的大周。眾人一見,皆面露異色。

「嘩,乜咁大過我個條?……」KK驚訝道。

思覺仔還伸出手指彈動自己的賓周,邊道:「我大唔大條呢?大唔大條呢?」

正當思覺仔得意地展示著賓周之際,大飲茶忽然嗅到些氣味:「咦?好似有陣除咁喎?
咩味呢?」

「係喎,我都聞到喎!」版男根也道:「好……好撚臭呀,而且……呢陣除仲係似曾相
識添架!」

風中勁草問思覺仔:「思覺仔,你有冇聞到呀?……唔係喎,陣味真係好撚勁!」

思覺仔沒回應──他也覺得有點不對勁。

KK嗅嗅那些氣味,想起來了,高聲道:「我認得呢陣味喇!係女皇狂喜個陣臭西味呀
!」

「乜話?女皇陣臭西味?」大飲茶即刻提高警覺:「女皇黎左?佢係邊?係邊?」

接下來,大家都慌張萬分,生怕女皇狂喜會到來搗亂。……獨是思覺仔,他自己漸漸發
現氣味的源頭了。

氣味源頭,正是思覺仔的身體!

1 2 3 4 5 6

0 Response to "第四回——大撚"

張貼留言