第二回——回帶西與新鮮狗屎

第二回  回帶西與新鮮狗屎



思覺仔踏進石峽尾的舊屋村區裡,花了好些功夫,才找到那個「回帶閣」。

那個「回帶閣」位於一個公屋單位裡,從門面看跟一般公屋單位無異。思覺仔站在門
前,思量了好會子,終於鼓起勇氣,伸手敲門。

敲門三下,門便開了,出現在思覺仔眼前的,是一個看起來只有十二三歲,頭部像個椰
殼,一臉傻氣的男童。

「唔該,我想搵回帶西。」思覺仔對男童道。

男童回應:「你識唔識讀我個名?」

「下?」思覺仔不解:「我鬼知你叫乜撚野名呀?」

男童又道:「你識唔識讀我個名?」

「屌你,又問!」思覺仔不耐煩了:「我話,我要搵回帶西呀!」

男童的態度還是一樣:「你識唔識讀我個名?」

思覺仔便火起了,怒罵:「我屌你老母臭花西!你是不是玩東西!」正當他想打功夫對
付那個男童之際,他腦際裡一想:這個男的,會不會就是回帶西本人?據聞要吃到回帶
西親手做的新鮮狗屎套餐,必須講出一句暗語:「你叫做極速狗餅回帶西。」

於是思覺仔便道:「你叫做極速狗餅回帶西。」

終於,這男童不再回帶了,他道:「跟我入黎。」果然,他就是回帶西本人。

思覺仔進入屋裡,心裡側疑:「一個咁樣既死靚仔,做得出乜野有神奇功效既新鮮狗屎
?屙就有佢份!」

一進入屋裡,只見滿廳都是錄影機和卡帶錄音機,彷彿是收買佬的房子般。思覺仔問:
「咁多錄音機錄影機既?你做收買架?」

回帶西道:「我用黎回帶架。」

「戇鳩仔,果然人如其名。」思覺仔想道。

思覺仔為回帶西自我介紹後,就自行坐到桌前,回帶西指著另一個座位,對他道:「你
坐呢邊丫。」思覺仔便坐到另一座位去。

回帶西坐到思覺仔對面後,第一句就問:「你估下我幾多吋。」

思覺仔想想:「睇你個款,人仔細細,我估你頂到盡咪四五吋!」

回帶西沒回應,就站起來,把褲子脫下,一條足足有成呎長的大賓周展示到思覺仔眼
前。

思覺仔看罷,嚇了一驚,他道:「屌你老母丫!做乜鳩野你咁撚粗架!」

「唔係你估,我家陣仲未扯添喎!」回帶西道:「我就話你聽,我極速狗餅回帶西就係
一個活生生既生招牌!只要你食過我整既新鮮狗屎套餐,你都可以好似我咁!」

思覺仔半信半疑:「係真唔係呀?一篤狗屎,就可以令碌撚變大變大再變大?你估你係
丫……賓周工程師呀?我就唔信你得喇,你都係去食屎罷啦,食個的呀……新鮮屙出黎
個的狗屎呀!」

「咁你就錯喇,思覺老師……」回帶西便道:「我呢的呀,唔係普通狗屎黎架……,普通
既狗屎,就係由普通既狗隻屙出黎而成既,而我呢的狗屎既主人,並唔係一般狗隻,而
係──狗公!即係個的一見到女就流曬口水個的麻甩佬呀!」

思覺仔道:「狗公?係咪即係好似達明個的咁呀?呢,達明呢,知唔知我講邊個呀?叫
雞畀一千蚊小費個個呀!」

「我知,我知你講邊個。」回帶西道:「所以我呢的嚴格黎講並唔係狗屎,而係人
屎……」

思覺仔心想,食狗屎,已經是一回很噁心的事,更何況食人屎?……

回帶西又道:「你呢個時候黎,真係岩曬,呢輪我個的狗屎貨源好足呀,事關呢排有個
叫做全小妹既女仔係廟街榕樹頭擺檔講故仔,引到成班狗公痞曬係個度聽,咁岩個度有
個公廁,班狗公自自然然就留低好多新鮮狗屎係個度喇!一陣我整畀你食既,就係個班
狗公屙架喇!」

「講多無謂喇,快撚的整畀我食啦!」思覺仔道,回帶西就進入廚房炮製他的新鮮狗屎
套餐。

做狗屎餐的時候,回帶西問思覺仔:「你中意乜野味呀?西施味丫、拉布拉多味丫、臘
腸味丫、定係松鼠味呀?」

「你中意啦……」思覺仔回應。

思覺仔等著食屎期間,心裡想:「呢鑊我一定要欏返黐黐個心,唔可以畀杜立福搶左佢
!」

三十分鐘後,回帶西的新鮮狗屎套餐做好了,一整碟放在思覺仔面前。臭屎味攻鼻,思
覺仔但覺難聞。

回帶西站在前面,翹著手,等著睇思覺仔食屎。

思覺仔心裡無奈道:「我思覺仔今日,竟然淪落到要食屎去留住一個男人……」

──就伸手拿起一篤鮮狗屎,放進口裡,屌丫!好撚難食呀!就把它吐到地上。

回帶西緊張,把那篤給吐到地上的屎執起,對思覺仔罵:「你咪撚曬料丫!寶黎架!」

思覺仔心情複雜,屎,固然難食,但為了他的周周幸福著想,幾篤狗屎,又算得上什麼
?……

就此思覺仔便勉強將狗屎一篤一篤吞下去,並以狗尿送屎,好不辛苦。回帶西見他辛
苦,就道:「思覺老師,為左佢,你要捱落去呀,黎,我唱首歌畀你聽……」回帶西就搖
動著身體,模仿著孔慶祥的舞姿,便引亢高歌起來:

蘋果加玫瑰,令你更嬌麗!一切夠真,只有美身!KANCURA!
蘋果加玫瑰,令你更嬌麗!一切夠真,只有美身!KANCURA!
蘋果加玫瑰,令你更嬌麗!一切夠真,只有美身!KANCURA!
蘋果加玫瑰,令你更嬌麗!一切夠真,只有美身!KANCURA!
蘋果加玫瑰,令你更嬌麗!一切夠真,只有美身!KANCURA!
蘋果加玫瑰,令你更嬌麗!一切夠真,只有美身!KANCURA!
蘋果加玫瑰,令你更嬌麗……

「屌!你回撚夠帶未呀!」思覺仔聽得不耐煩了:「你係咁回帶,是不是在玩東西!你
早一點去死好了!」如此,回帶西才願把歌聲收起。

就這樣,思覺仔接連到來這個「回帶閣」,回帶西做的新鮮狗屎套餐食過一次又一
次……

一天,思覺仔又到「回帶閣」食狗屎去了。思覺仔食過狗屎後,把褲子脫下來給回帶西
看:「喂!唔撚掂喎回帶西!你個的狗屎我食過咁撚多次,條野都仲係咁細既?你係咪
呃鳩我架?你呢個佛口蛇心既笑面虎丫!」

「唉,你要畀的耐性先得喇!」回帶西道。

「咁唔掂喎……」思覺仔道:「再係咁落去,我碌野未變大,黐線都跟杜立福走左去啦
!」

回帶西道:「唔……,除非有『極品』……」

「乜野『極品』?極品女呀?」思覺仔道。

回帶西道:「就係便秘左五個月,谷埋谷埋形成既超級新鮮狗屎!」

思覺仔道:「唔係化?要谷埋五個月?邊有人可以成五個月都唔屙屎?」

回帶西道:「所以……可遇不可求……」

「妖,我唔理喇……」思覺仔便道:「你條撚樣快的同我搵極品呀,唔係我就咒你老婆
做雞加孩子死了!」

回帶西也無可奈何了。

直到有一晚……

當回帶西夜裡閒著之際,突然有人拍門,回帶西一把門打開,即見著兩個男子!兩者皆
柒頭柒腦,三分似人,七分似狗,其中一個更腹大便便的。

回帶西就照例講出那句開場白:「你識唔識讀我個名?」

那個沒有大腹的男子醒目應道:「你叫做極速狗餅回帶西。」

回帶西把那兩人引進屋裡,問道:「先報上名來。」

沒有大腹的男子便道:「我叫做小狗拉狸,而佢呢……」他踏著腹大便便那個道:「佢
叫做道萌澤。」

1 2 3 4 5 6

0 Response to "第二回——回帶西與新鮮狗屎"

張貼留言