第五回——女皇狂喜的臭西味

第五回  女皇狂喜的臭西味


思覺仔察覺到女皇狂喜的臭西氣味的源頭,正是自己的身體後,坐立不安,生怕大飲茶
他們識穿了這件事,便站起來對眾人道:「我……唔得閒,我走先喇。」

「乜話?走?」大飲茶道:「岩岩坐低冇耐咋喎,又走?」

「係呀,你話想我出片丫嘛,咁我咪即刻返去出囉,咁岩我而家又有精!」思覺仔就不
顧一切,衝出撚屌茶寮了。

思覺仔即刻以最快速度跑回黃大仙的家裡,一進入家門,即刻衝入浴室,開了一浴缸的
水,把那些一直以來收集著的狗尿、馬尿、貓尿、豬尿、人尿,各種動物的尿,都倒進
水裡,然後脫下外衣,便跳下去浸浴,希望尿味能僻走身上的女皇狂喜臭西味。

期間思覺仔心裡的慌張還是軀不去,他怕得要很了,怕黐線會因此而拋棄他,怕他的幸
福會因女皇的臭西味而斷送去了,他寧願要新鮮狗屎的臭味,都不要女皇的臭西味。

思覺仔取過手電,致電給回帶西。

回帶西接聽:「你識唔識讀我個名?」

「回帶西!我屌你老母臭花西呀!」思覺仔怒罵:「你究竟畀我的乜撚野我食呀?」

回帶西道:「下?咪谷左五個月既新鮮狗屎囉。」

思覺仔道:「屌鳩你呀!我而家成身都係女皇狂喜個陣臭西味呀!你點撚樣解釋呀!」

回帶西想想,道:「咦?冇理由架,我不嬲都係咁食架啦,都唔見我有事既,大周仲長
屌長有添。」

思覺仔道:「我問你呀!個篤谷左五個月既新鮮狗屎係邊個屙架!」

回帶西道:「哦,咪就係……等我諗諗先……,記得喇記得喇,係一個叫道萌澤既狗公
!」

「乜話?道萌澤?」思覺仔驚訝:「咪就係女皇狂喜個隻跟尾狗?」

「哦係呀,」回帶西道:「佢畀佢主人用臘封左隻屎眼,頂住入面的屎五個月都出唔到
黎架。」

「我屌你老母呀!你點可以畀道萌澤的屎我食架!」思覺仔明白了:「個條道萌澤日日
係咁飲女皇狂喜的臭西水,的屎梗係有齊曬女皇狂喜的西水成份啦!唔怪得我而家成身
都係臭西味!我屌鳩你,我要你陪返一百幾廿萬硬膠幣畀我呀!」

「嘿嘿嘿,你係咪白痴架,」回帶西道:「陪錢畀你?你用邊條例告我呀?硬膠條例呀
?嘿嘿嘿!」

回帶西說罷,就掛線了,思覺仔看著自己的十吋大周和嗅著身上的臭西味,又哭起來
了。

原來同時間,黐線正站在浴室門外偷聽思覺仔和回帶西的對話,聽罷,他心想:「屌,
唔怪得思思碌野一夜之間大左咁撚多啦……」

於是乎,黐線就起了個心癮……

一天,黐線踏進石峽尾舊屋村區裡,走到「回帶閣」的門前,伸手敲門,回帶西就開
門。

回帶西見著黐線,先道:「你識唔識讀我個名?」

黐線道:「原來你就係極速狗餅回帶西。」

回帶西道:「有乜貴幹咁呀?」

黐線道:「你呢度係咪有令人碌賓周變大既新鮮狗屎食呀?」

回帶西道:「係呀,你坐下先啦,我而家就整畀你食。」

黐線就坐到桌前,等著食屎。

三十分鐘後,回帶西捧著一大碟新鮮狗屎放到黐線眼前。黐線看到那些狗屎,覺得很噁
心,但一想到這些東西可以令周周變大,又心思思想嚐幾口。

回帶西坐在身旁,道:「快的食曬佢啦,食完啦喎,包你勁過加藤鷹!」

黐線執起筷子,就準備將新鮮狗屎送入口裡。正當他夾起一舊狗屎之際,回帶西有些事
想幹,站起來,黐線看到回帶西下體的褲前有一大團物體隆起,心想:「咦,佢個
度……」

黐線就掉低筷子,狗屎都不吃了,把回帶西按在桌上,強行脫下他的褲子,一看,果然
是一條大如蟒蛇的超級大賓周!黐線即刻興奮得瘋了,


(原文已刪)


幹了一陣,回帶西更主動出擊,將黐線反轉黎屌,推到桌上,向前推呀、推呀,推得那
台摺檯都連隨向前驅動,撞到牆邊的錄影機和錄音機去了……

幹罷,黐線穿回褲子,踏出單位時,回帶西風騷的問他:「你會唔會再黎架?」

黐線道:「梗係會!真係好想畀你屌多幾鑊!」

黐線跟回帶西道別,就往單位的右手邊走去了。而不到一分鐘,思覺仔就從單位的左手
邊走來。

「喂!回帶西!你開門呀!」思覺仔大力拍打著大門,回帶西為他開門。

思覺仔一踏進單位,即對回帶西怒目而視:「回帶西!你快的同我整走的女皇臭西味喇
!」

回帶西懶理不理的:「……算喇,我唔做你生意喇。」

「下!算咩呀算!」思覺仔抓抓褲袋,抓出一大把硬膠幣,擲到桌上:「你要幾多錢?
我畀你!總之你同我搞撚返掂佢!」

回帶西看看桌上的硬膠幣,冷淡道:「呢的錢,唔值錢架喎……,算把啦你,我唔做你
生意喇!」

思覺仔就一直苦纏著回帶西,回帶西還是不願理會思覺仔。最終,還是不歡而散了……

1 2 3 4 5 6

0 Response to "第五回——女皇狂喜的臭西味"

張貼留言