第六回——三個願望

第六回  三個願望



第二天,回帶西售賣新鮮狗屎的事給傳媒揭發了,回帶西為避風頭,便毅然離開香港,
走到內地去了──至此以後,思覺仔便再沒聽見回帶西的消息,亦再沒機會吃到回帶西
做的新鮮狗屎套餐。

不久後,思覺仔身上的女皇狂喜臭西味已散去了,但他的周周又回覆本來的三吋和只能
滴精的缺憾。自然地,黐線又再回覆本來的冷淡,不再對思覺仔有太多的溫存。

這些日子,思覺仔感覺彷彿經歷了一場大事件。其實他已明白一個道理──黐線愛的,
只是他的賓周,而不是他本人,因此即使黐線不再親近他,也不需太惋惜。

然而,縱使膚淺,思覺仔還是希望得到黐線的親熱……

「最衰我係壞周,如果唔係……,做人老公,真係唔係一件容易既事……」

五個月後……

有天,思覺仔在街上走著,望見遠處有一人行近來,看清楚,那人原來就是他的情敵杜
立福。

思覺仔遇見杜立福,本來怕尷尬,想掉頭走了,但同時間,他發現了一點……

他發覺到,杜立福的肚子比之前大多了!

「咦?唔通……」思覺仔即刻上前去,抓著杜立福。

杜立福給抓著後,頓時不安,連忙道:「思覺老師,唔好捉住我啦!我冇再同黐線一齊架
喇!」

「我唔係想追究你同黐線既事,」思覺仔道:「你跟我黎,我想同你飲杯野。」

接著思覺仔就帶杜立福到了荷里活廣場一間大家樂坐。

坐下後,思覺仔起先不說話,只是無無聊聊的,以猥瑣眼神看著男經理圓渾的屁股。杜
立福不耐煩了,問道:「喂,你想點呀?」

思覺仔終於開口問:「杜立福,你個肚做乜事咁漲?係咪便秘呀你?」

杜立福便道:「係咁既,之前我偷偷地同一個叫做許留山既激仔屌屎忽,畀黐線見到,
佢好嬲呀,就係個晚要我同佢SM,仲滴蠟落我屎眼度,就咁樣我隻眼就畀的蠟塞住左
喇。之後黐線話唔要我喇,仲畀左一百萬硬膠幣我,叫我自己去睇醫生搞返掂隻屎眼
佢。不過我因為太忙,冇時間睇醫生,就咁樣的屎谷下谷下,就谷左五個月……,我諗
唔拖得喇,一定要搵醫生搞掂佢。」

思覺仔聽罷,壓低聲線道:「我要你篤屎。」

「下?」杜立福不明白。

思覺仔再道:「我要你篤屎。」

杜立福道:「下?你要我篤屎?你要我篤屎黎做咩呀?」

「你唔好理。」思覺仔道:「黐線畀左一百萬硬膠幣你?我畀雙倍!」

就這樣,在診所裡……

杜立福脫下褲子,躺在床上,醫生準備為杜立福通櫃。思覺仔在旁看著。

思覺仔對醫生道:「我要你將杜立福篤屎原原本本咁拎出黎,要靚既。」

醫生問他:「你要篤屎黎做咩呀?」

思覺仔冷笑道:「我想欏黎做標本囉!呢個將會係全世界最靚既標本!」

醫生不解,也罷就了,他就要開始為杜立福治症,便伸手要拉布廉遮著。這時,思覺仔
道:「唔好拉簾!我要睇住你將佢篤屎欏出黎!」

醫生不作聲了,心想,呢條撚樣真係變撚態!

過了良久,杜立福的屎終於給取出來。醫生將那篤屎將在一個膠箱裡,交給思覺仔。

思覺仔將那篤以膠箱將好的屎帶回家裡,進入廚房,把膠箱打開,一篤完完整整的靚屎
展示在思覺仔眼前。

思覺仔細意欣賞著那篤屎,愈是看,愈是著迷。

他拿起刀叉,一下子,就往那篤屎切下去了……



五年前,思覺仔跟黐線結婚當日,他跟一大班戥穿石準備出門接新娘黐線去。還有一段
時間才出門,兄弟們跟思覺仔愉快地談天。

「拿!思覺仔!」麥莊主對思覺仔笑道:「你對呢段婚姻有乜願望先?」

思覺仔甜絲絲地笑道:「冇呀,咪又係個幾樣!」

路過接著道:「拿,我要你而家講出三個願望,快的講!」

思覺仔含羞搭搭:「唔好啦!咁醜怪!」

「乜野唔好講呀!快撚的講呀!」撈家道:「拿,你唔講,我地就唔同你去接新娘喇,
個一百下掌上壓我睇邊撚個肯同你頂!」

思覺仔便道:「好喇我講喇!……第一個願望,就係……,我想黐黐永遠都咁中意畀我
屌!」

LAIN道:「咁第二個呢?」

思覺仔道:「喔……,我想我碌賓周永遠都咁勁!」

吳靚仔道:「喂!仲有一個喎!」

思覺仔又想想,笑道:「我想永遠都有美滿既性生活!」

於是,眾人就一塊兒開開心心地陪同思覺仔接黐線這新娘去了。



(全文完)二○○四年九月二十日作

1 2 3 4 5 6

0 Response to "第六回——三個願望"

張貼留言