第三回——道萌澤的大肚子

第三回  道萌澤的大肚子



小狗拉狸為回帶西介紹了他自己和同來的道萌澤後,回帶西便問:「你地又係想黎食我
整既新鮮狗屎套餐呀?不過而家過左鐘數喇喎。」

「唔係呀……」小狗拉狸搖頭:「我地黎搵你,係想你幫萌澤一個忙架……」

回帶西看看道萌澤那個大肚,因問:「佢個肚乜鳩咁漲既?乜而家男人都可以生仔?」

小狗拉狸道:「佢裡面既唔係BB,而係屎呀!」

「下?屎?」回帶西道:「做乜事入面咁多屎?」

小狗拉狸道:「佢已經便秘左五個月架喇……,我地黎搵你,其實係想你幫佢通便既,
我諗如果佢繼續係咁將的屎谷谷埋埋,遲早谷到上喉嚨都似……」

「屌你丫,咁你駛乜搵我唧!」回帶西道:「係出面求其搵個醫生搞撚掂算數啦,夜媽
媽走黎煩我,阻撚住曬,我一陣仲要回帶添架……,大佬,我一日唔回過帶,一日都訓
唔著架嘛!」

小狗拉狸搖頭:「唔得架!唔可以搵醫生架!如果唔係……」

「唔係點唧?」回帶西道:「便秘咁小事都黎搵我,你冇撚野下話?自己買樽排毒美顏
佬搞掂佢啦!」

小狗拉狸就拉著道萌澤的手,苦苦哀求:「萌澤呀!你出下聲啦!你出聲求下帶西啦
!」然而道萌澤還是一聲不作……

回帶西心想,真是戇撚鳩鳩……!

結果小狗拉狸不忍了,他流下馬尿,一臉淒苦的道:「唉,事到如今,我真係唔講唔得
喇!……萌澤呢篤屎,係一定要搵你放架,如果唔係……佢就死撚硬架喇!」

回帶西道:「唔係呀化,屙屎唔出搞到要死咁大件事?……唔通之前隔籬屋個北斗姥姥
講個個日本妹便秘致死既故事……係真既?」

小狗拉狸便將事情來龍去脈道出了:「其實係咁架……,呢幾年黎,萌澤都係一個有錢
人家既屋企做工人,個家既千金小姐叫做女皇狂喜,呢個女皇狂喜日日畀地盤佬排住隊
黎屌,都唔撚滿足,咪成日捉住萌澤玩SM黎發洩不足囉,阿萌澤玩玩下,連佢都上埋
癮,終於都做左女皇狂喜既性奴隸,日日同條臭西做狗公奶西奶腳趾,真係睇見都心酸
呀……」

回帶西道:「唔好咁撚長氣喇,拿拿林入正題!」

小狗拉狸續道:「本來一個願打一個願捱,都冇乜野大不了既,點知近排女皇狂喜得罪
左撚屌茶寮既一班員工,個班撚屌茶寮既員工真係唔野少,一黎就係女皇狂喜屋企放蛇
放火,嚇撚到條臭西標尿,要周圍搵地方搬,搬到入深山都畀茶寮班仆街搵到個竇,再
搬左好幾次,先可以落得清靜。而其實我自己好耐之前都同撚屌茶寮班仆街有牙齒印架
喇,有次我想去茶寮搗亂,點知撞到阿萌澤走去同茶寮班員工求情喎,就係咁我就同阿
萌澤識左喇!……其實聽萌澤講返,原來佢同女皇根本冇心向茶寮班仆街認錯,為左自
身安全,先冇辦法要咁做……」

回帶西道:「你講咁撚耐,都未講到點解阿道萌澤會便秘!快撚的啦,我冇乜耐性架咋
!」

「唉我講喇我講喇!」小狗拉狸就道:「就係因為女皇狂喜不斷咁畀撚屌茶寮既人狙
擊,搞到情緒失調月經失調兼思覺失調,就玩得萌澤愈黎愈變態!就係有一次,條臭
西……條臭西竟然……滴蠟落萌澤個屎眼度呀!……結果,萌澤個屎眼就畀的蠟封住左
喇,到而家成五個月,都仲未屙到屎!」小狗拉狸說到這裡,又哭了。

回帶西道:「咁畀蠟封住左隻眼,都係好小事唧……」

「最弊就係……」小狗拉狸抹抹眼淚,又道:「女皇狂喜唔畀佢去睇醫生!因為佢怕萌
澤一睇醫生,就會畀人揭發佢虐畜,到時監都有得坐架嘛……,所以……」他說罷,便
一語不發,說不下去了。

「但係咁喎拉狸狗,」回帶西道:「萌澤個屎眼入面頂住咁多屎,我驚我一同佢通,爆
到我成間屋都係呀!雖則我都係靠賣屎維生唧,萬一搞撚到四面牆都係屎,連我的錄音
機錄影機都沾曬屎,到時我都有排煩呀!」

「屌丫,咁唔通唔理佢咩!」小狗拉狸又道:「我同佢話曬都係狗撚一族,自從萌澤出
左事之後,我都成個人落曬形,都冇心機欏住嬌嬌張相打飛機喇!……條臭西仲同萌澤
講,快撚的自己搞掂個大肚同個屎眼佢呀,如果唔係佢覺得篤眼篤鼻,就搵幾個沈殿霞
輪姦佢咁話喎……,理得佢講真講笑丫,畀著我我都驚啦!沈殿霞喎大佬!」

回帶西考慮了好陣才,終於下定決心:「好喇好喇,我幫佢搞掂佢啦!」

之後回帶西在廚房的洗碟盤前置下一台桌子,吩咐道萌澤除褲,躺在桌上向著洗碟盤把
雙腳擘開,屎眼就外露在回帶西跟前。回帶西對小狗拉狸道:「你係後面捉住佢雙手啦
!」

一切準備就緒,回帶西就開始為道萌澤進行「渠道疏通工程」。


(原文已刪)


又過了不知多久,大腸裡的屎終於全給屙出來了,滿滿的剩在痰罐裡。

道萌澤這才鬆一口氣,而後面的小狗拉狸更是放下心頭大石了!……

回帶西看著痰罐裡的屎,衷心的道:「好靚呀……!足足谷左五個月,好靚既新鮮狗屎
呀!」

第二天,回帶西就立即通知思覺仔:「喂,有極品屎食喇,你快的黎食啦!」

「好野!有靚屎食喇!」思覺仔就帶著興奮萬分的心情到「回帶閣」食屎去了……

1 2 3 4 5 6

1 Response to "第三回——道萌澤的大肚子"

  1. ckok protiege 14:28
    "",

張貼留言