第一回——黐線的外遇

註:本故事乃參考自電影「三更2之餃子」,如有雷同,實屬照抄。

第一回  黐線的外遇



說到思覺仔這個大名,相信沒有人覺得陌生了,皆因他就是鼎鼎大名、人稱「思覺老
師」的終極戇鳩網友。想當年思覺仔之所以能成名一時,除了他所自拍的一連串不同題
材的短片,例如「聞臭腳短片」、「怒屌蠱惑笨尼短片」、「出精實錄」等無人引人入
勝(性)外,還有他一連串的戇鳩文字極為精警,尤其是「女的定義」系列,更是當前
中小學生的必讀課題,對昅女界之學術研究有極大裨益。

其後電腦初哥風中勁草為思覺仔設立了「撚屌茶寮」後,思覺仔的風頭還是響了一時。
然而話說思覺仔為追隔籬快餐店的員工尼化,竟聲言要與撚屌茶寮所有員工劃清界線。
此事關係重大,當時茶寮四大要員──風中勁草、KK、版男根和大飲茶召開緊急會議
相討過後,認為思覺仔乃「笑面虎」、「佛口蛇心」之流,決議將思覺仔逐出撚屌茶寮
員工之列。自此以後,思覺仔流離失所,四處求職,不得要領,最終要領取綜援渡日。

不過皇天不負有心人,話說思覺仔某天到馬檻打算叫外國雞Wendy之際,於馬檻門口遇
見另一嫖客黐線,二人一見鍾情,終於拉埋天窗!從此,「思覺老師」的大名便正正式
式從江湖上消失……

五年後……

這天是思覺仔和黐線結婚五週年紀念日。思覺仔為慶祝這個特別的日子,特別到酒樓買
了二十五隻雞子準備為黐線慶祝。

思覺仔買過雞子,離開酒樓後,便致電給黐線。

電話接通後,黐線的聲音就傳過來:「喂……」

「黐黐呀,係我呀,思思呀!」思覺仔甜絲絲地說:「你仲記唔記得今日係乜鳩野日子
呀?」

黐線聽不清楚:「下?下?乜撚野呀!聽唔撚到呀!」黐線說到這裡,就發出「嗄……
嗄……」的喘氣聲。

「喂,黐黐,你做乜鳩呀?你是不是玩東西?……」思覺仔深息奇怪。

黐線答道:「冇!冇野呀!」

思覺仔便道:「咁你今晚早的返黎食飯啦!我買左你最中意食既雞子呀!」

「好啦好啦!唔好咁撚煩喇!」黐線就急急掛線。

通電後,思覺仔不禁心裡奇怪……

他心想:「個衰佬丫,古古怪怪咁……,肯定又背住我去搵哥個杜立福!屌你老母,你
去食狗屎好了!」

思覺仔所想到的那個杜立福,原來正是三年前差點令他跟黐線婚姻破裂的第三者。這個
杜立福不但有著俊俏無比的臉孔,而且有碌十吋長的大賓周,無怪乎只有三吋的思覺仔
視杜立福為眼中釘。

果然,這時候,黐線的確正在跟杜立福雲雨交歡,思覺仔剛才打電話給黐線時,黐線正
巧被杜立福屌緊屎忽。

「呀!呀!呀!大力的呀!」黐線紅著臉在叫春。

「唔,唔呀!」杜立福終於射了,精液貫滿了黐線的屎眼。

二人幹過後,同躺在床上,共同抽著一根事後煙。

「福福你個衰鬼!」黐線依偎在杜立福壯健的胸膛上:「你到而家都仲係咁勁,我家陣
仲好似chok住chok住咁呀!」

「唔係你估!」杜立福吻吻黐線的臉頰:「我話曬都有個綽號叫『鋼炮小俊男』,梗係
餵得你飽啦!我始終都覺得要你嫁畀個個戇鳩仔思覺仔,真係委屈左你,你都識講啦,
佢得個三吋,仲要滴精既,邊屌得你爽架?我估佢冇耐就變壞周架喇!」

的確,黐線的心早就不在思覺仔那裡了。

當晚十一時,黐線帶著倦意回到家裡,思覺仔見他回來,即問:「黐黐,你做乜咁夜先
返?」

黐線道:「冇呀,頭先突然有單生意要傾……」

思覺仔道:「你又唔返黎食飯,攤到的雞子凍曬喇,你都未返……,我明知你最中意食
雞子架嘛。」

黐線道:「咪擺落雪櫃留返聽日食囉,隔夜又唔會唔食得既。」

突然,思覺仔心裡囉囉孿的:「喂黐黐,你真係唔記得今日係乜鳩日子喇?」

「我梗係記得!」黐線便從衣袋裡取出一個盒子:「送畀你既。」

思覺仔打開它,裡頭原來是一隻鬼佬四仔──思覺仔的恩物。

然而,思覺仔見著它,並無半絲歡喜……,他的心早就淡了。

「我去沖涼先!」黐線便不顧思覺仔,自己進入浴室去。

正當思覺仔一邊道:「好喇,打飛機喇!」一邊除定褲,準備定廁紙和潤滑劑看那套鬼
佬四仔打炮之際,黐線的手電響起,思覺仔為他接聽。

「喂!」思覺仔道。

「小黐,我呀!福福呀!喂,你漏左條底褲係我度呀!你黎唔黎欏返呀!」幹!竟然是
杜立福的聲音!

思覺仔立刻打開電話上的3G功能,即刻看見杜立福的靚仔樣和十吋巨炮,嚇得他立即
掛線。

思覺仔滿心激動:「屌……屌你老母臭花西……,你……你早一點去死好了……!」

之後,思覺仔確定黐線跟杜立福重拾舊愛後,一整晚得睡不著。

數天後,思覺仔一次無意聽到一個傳聞──就在石峽尾的舊屋村裡,有個地方叫做「回
帶閣」,裡頭有個男子,人稱「回帶西」,全名叫做「極速狗餅回帶西」,他是做「新
鮮狗屎套餐」生意的。據聞吃了他造的新鮮狗屎,可以令周周重拾硬度,size倍增,甚
至可以起死回生,壞周都會變朱古力波。

思覺仔心想:「只有令我條周變返勁,我先可以留住黐黐個心……,好喇,一於去試下
!」

就這樣,思覺仔便前往那個「回帶閣」去……

1 2 3 4 5 6

0 Response to "第一回——黐線的外遇"

張貼留言